God torsdagsmorgon

Det är mörkt och grått o trist och regnet står som spön i backen. Jag är inte bra heller.. Jag tyckte de kändes rätt bra i går kväll men i dag på mrogonen är de inge vidare igen.. usch.. Jag varjen vill, orkar eller har tid att vara sjuk..
Idag hade vi som plan (som vanligt på torsdagar) att åka till Pinglan och sen käka lunch på stan o så.. Men de är itne bara vi som har sjukstuga utan de har dom även hos Linnéa så vi blir båda hemma...

Pappan är på jobbet och Elliot är på dagis.. På em så kommer farmor o hämtar Elliot på dagis så det är jag o Nelli hela dan. Vi ska försöka sova! ;) Sen ska jag också försöka baka lite bröd!

NU ska jag försöka roa Nelli.. Hon har lite dåligt morgonhumör tror jag.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0