Fredagsmys!!

Jag och barnen har tagit en svägn på stan idag! Först träffade vi mamma Marie med Elvira, alltid lika kul att träffa Marie! Så tokigt att vi inte ses mer när vi bor sååå nära.. Fy på oss! Sen så åkte dom hem och vi gick för att möta mormor istället.

Nu har Elliot fått vindruvor o riskaka och sitter och kollar på Nicke Nyfiken. Nelli busar i gåstolen och jäklas med Elliot. ;) Om en stund ska Nelli få sin flaska och sen sova. Elliot ska nog också i tid i säng idag.

I natt sovbiallafall Nelli till 5 i sin säng och sen kom hon in till oss och så sov vi till 06.30. Sen fick hon välling oh vi somande om på en gång. Brukar sen normalt sova mellan 30-40 minuter efter välling men idag vaknade hon och jag 8.30! GUD så skönt! VÄLBEHÖVLIGT kan jag säga!

NÄ nu ska jag fixa Nelli med ny blöja, jamas o flaska! :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0