förra inlägget..

blev inte färdigskrivet innan jag råkade skicka i väg det.. sen skickade jag ett till från fånen men tydligen så måste man nog skicka med bild för att de ska funka för de har inte kommit fram..

Jag skulle ialalfall skriva att vi sov hyffsat fram till halv 7. Och när jag skrev de där andra så skulle jag också försöka få oss att sova igen,. Det kan jag ju tala om att så blev de inte.. Istället kom Elliot inspringanes o gapa..

Så jag är sliten. Sen har jag mensvärk för ovanlighetens skull! Brukar ine ha de nu efter att jag fött barn, men idag känns det både fram och bak i ryggen... Men de är INTE på långa vägar den värk jag hade innan jag födde barn. Då låg jag en heldag i sängen och grinade av smärta varje månad... Så de är sååå skönt att de inte är kvar!


Nähä... får väl ta tag i disken och se glad ut då.....

Kommentarer
Postat av: Sandrah

2010-10-03 @ 12:15:32
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Min mensvärk har också blivit tusen gånger bättre sen jag fick barn.. innan svimmade jag och spydde av smärtan, men nu känns det knappt :)

2010-10-03 @ 12:16:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0