Bonde söker dräng?

Idag ska jag skriva lite blogg. ;) Har haft full rulle så jag har inte hunnit och senare inte orkat!

Idag har vi vart hos min väninna Klara som fyllde år! Elliot var helt salig, för hemma på Klaras gård finns hund, katter, hästar, traktorer o skördetröska! Han hade verkligen fullt upp med allting! :) Jag trodde han skulle fega ur lite när hästarna va så pass stora men han va riktigt tuff! :) Bådar gott för en hästig framtid, eller hur pappan?! ;)


Just nu sitter jag och kollar på filmen Juno! So far so good! Så får vi se vad som händer sen i filmen.



Elliot hejjar på Adora

 

Jerry, Adora och Elliot

 


Elliot gillar olika, så han gav Jerry en puss på mulen! ;D

 

 


Elliot i stallet

 


Vovven Harry och Elliot (snygg bild ja vet!)

 



IN HEAVEN! ;D


Kommentarer
Postat av: Sväris

Verkar ha varit en höjdardag! :)

2010-10-23 @ 22:26:36
Postat av: MiNiS

Haha, sista bilden! Sprattel-Tarzan på språng! ;D Och myspyspuss på hästen!

2010-10-24 @ 09:09:13
Postat av: Sandrah

Juno har jag sett 10 gånger eller så, tycker den är bra :)

2010-10-24 @ 11:23:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0