BF

Idag på em hade vi BF.. ;D Barnfritt! Elliot åkte till mormor vid 11 och Nelli åkte till farmor vid 12.30. Då tog vi en fika, och sen gick vi ock la oss vid 13. Vid 15 vaknade jag med ett ryck och var alldelles mosig och fattade ingenting. sen fick jag för mig tillslut att det kasnke hade ringt på dörren och de vca därför jag vaknade? Jag gick upp, men det stod ingen utanför dörren. Jag gick till fönstret och såg ryggen på vad jag trodde vad Marie med familj så jag fick lov att messa och fråga om dom vart här o plingat på! Och det hade dom. ;)
Hur som helst så har jag inte blivt mej själv något mer idag efter dessa två timmars stenhårda sömn.. Helt vimsig ;)

Ja så dagen idag har inte alls varit så innehållsrik alls! ;D

Nu kolllar jag lite på Paradise HOtel (fortf. danska) och ska fixa lite bilder!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0