Badmys

Idag har vi varit hos Eva i Tillberga hela dagen! :) Vi har haft supermysigt som vanligt!  Först var vi ute och lekte lite, plockade och åt äpplen, ritade med såna kritor man kan rita med ute på tex asfalt och sparkade boll.
Sen åt vi lite lunch och gick sedan ut på en liten promenad för att iallafall Nelli skulle sova en stund. Jag ville gärna också att Elliot skulle sova för han va rätt sliten men det brukar inte funka att önska i dagsläget, de rä inte så ofta alls man kan få honom att somna ivagnen men idag gick det! :D
Vi gick förbi hemma hos Eva och hämtade upp badkläderna och gick sen till badhuset. Nelli vaknade när vi var hemma och hämtade badkläderna men Elliot fick vi lov att väcka på badhuset. Han kvicknade till fort och vi hade så kul och så mycket bus i badhuset! Vi badade allihop och Elliot va jätteduktig och han och jag badade i det djupa en stund och han simmade så fint med puffarna! :) Tyvärr hade jag bara mobilen med så därför blidde det inte så BRA bilder men bilder likväl.. ;)

Nu ska jag nog vara trist och gå och sova.. jag är trött efter dagens äventyr i badhuset! I morgon vet jag itne vad vi ska hitta på..  Om det inte regnar kan vi nog gå ut och fota en massa! :) Pappan jobbar 10-16 så det är jag och barnen hela dagen även i morgon..

Gonatt och sov gott vänner!













Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0