Utmaning - Dag 8

Dag 8: Månadens mål med förklaring (missade igår)

Mitt mål till den här månaden (LÄS NU SVÄRIS) har vart sen länge att gå ner 10 kg.
Allt började bra och jag var duktig! (första gången jag tror jag sagt duktig om mig själv),
men jag var himla duktig. Gick iallafall ner 6-7 kg, men sen tappade jag helt ork o lust.
Jag kände att jag inte pallade mer, trött o ledsen, så jag bestämde mig för att stoppa för ett tag.
Jag har inte gått upp nånting (möjligtvis 0,5-1kg) trots en hel del snesteg och onytta! Så det är jag nöjd med.
Jag kommer dock försöka ge mej på allt igen efter nyår. SÅ jag får väl se mig besegrad av min svärmor, då hon och jag hade en liten utmaning om att gå ner 10kg tills i jul.

Kommentarer
Postat av: Sväris

Var inte så säker på att du blir besegrad, jag har också en bit kvar! Men, för katten, det är EN MÅNAD till jul! :D

2010-11-23 @ 12:58:09

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0