Stress

I morse blev det stressigt! Fram till 8.10 var planen att Henke skulle ta Elliot till dagis sen blev det tok och Henke fick skynda till jobbet. Jag fick 20 minuter på mig att få i Elliot frukost och sen klä på oss alal tre, Elliot, Nelli och mig själv! Mycket kläder för kallt o storm ute. Till slut baxade jag ner barnen till vagnen och snubblade och halkade vägen till dagis och lyckades nog inte komma allt får många minuter sent. Men huvudvärk som ett brev på posten. 
Lämningen gick över förväntan för dom skulle gå iväg till kuddrummet och leka och det tycker han är skoj, så han vinkade glatt efter mig o Nelli i fönstret.
Jag och Nelli skyndade oss hem i blåsten och hon han slumra till en liten stund i vagnen. När vi kom in så har vi lekt ett tag och nu har hon precis somnat.

Sen kom jag nyss på att Nelli egentligen ska till tandis idag kl.13.15 . Jag har helt glömt, och hinner inte innan vi måste hämta Elliot och jag tar INTE med honom på nått sånt.. är nog bara information, men hon missar ju att få en tandborste! ;D

Aja nu ska jag fixa i köket.

Kommentarer
Postat av: Teres

Hm, men, det gör väl inget om man kommer lite sent till dagis!? Eller får inte ni komma senare!? Jag väljer iaf att inte stressa på mornarna, ibland lämnas hon nio, ibland kvart över å ibland halv tio ( å bland ännu senare).

Tycker det är skönare det är att stressa - när man egentligen inte har nån tid att passa (utan att komma för tidigt då - vilket iofs aldrig skulle hända mig Asg)

2010-11-26 @ 21:35:22
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0