Sova? Näe?

Vad är Sova? Är det ett ord ens en gång? Finns Sova?
Fjärde natten i rad som Nelli är en riktigt liten terrorist.. Jag vet inte vad jag hoppas att det är.. Tanden som är på väg igenom ligger ju nära till hands? I natt måste jag försöka proppa i henne alvedon om hon fortsätter som tidigare nätter.
HOn sov till 01 i sin säng, fast vaknade ju X antal gånger på kvällen, men 01 plockade jag in henne. Sen har hon i princip hela natten legat o vridit o vänt, och skrikit o gnällt.. Somnat i kanske 15-30 minuter sen vaknat o skrikit och då har det tagit närmare timmen varje gång att få henne att somna om o sen sova 15-30 min igen..
Jag vill ha tillbaks våra braiga nätter och det GANSKA så snart.. Man blir rätt så lost i skallen utan sömn.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lost i skallen ja... Välkommen till lost i skallen-klubben ;) här är det fortfarande tandlöst men ändå gnälligt på natten. Just nu extra med massa snor. Men nån gång går det väl över? Hoppas på det iallafall ;) trevlig helg!

2010-11-27 @ 13:29:28
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0