Pinglan på Pinglan!


Barnen fick båda sitta i vagnen på väg till dagis i morse!


I morse lämna Nelli och jag Elliot på dagis och tog sen själva bussen till Oxbacken och Pinglan! Pga snön så fick jag gå tillbaks en bit för att komma fram. :P Nelli va lite trött på bussen till Pinglan men somnade inte försn vi klev av.. Sen vaknade hon på en gång när vi kom in och jag parkerade vagnen.. Så hon sov väl typ 5-10 minuter.
Men hon var nöjd och glad genom hela sångstunden och klappade händerna och sjöng så fint! ;D

Efter sången blev Nelli jätetrött (som sig bör) så hon fick mat och sen fick hon somna i vagnen och hon somnade så fort hon la sig i vagnen.. :) Jag gick förbi och sa hej till mamma på hennes jobb och sen åkte vi hem och hämtade Elliot tidigare på dagis!

Elliot fick gå hela vägen hem och jag kan lova att det tog sin lilla tid! Fanns ju en MASSA roliga saker! Snön är ju såklart en av dom och den finns ju överallt! ;) Jag tror det tog över en timme att gå hem! ;) Men vi hade roligt hela vägen! Fast jag hade klätt mig lite klent så jag frös!

Vi kom hem lagom att käka mellis med pappan innan han skulle åka till jobbet. Här hemma fick barnen leka och jag började med middagen som bestod av tacopaj.

Efter maten fick Elliot bada men sen ville han inte alls bada mer men jag behövde ju tvätta honom så jag satte på duschen och då skulle han prompt duscha sig själv så han duschade och jag tvättade och sen när jag tyckte vi var färdiag så ville Elliot duscha mera, mera mera.. (som han själv sa) ;)

Tillslut var vi färdiga och Elliot fick kolla på bompa medans jag gav Nelli välling och stoppade henne i säng. Hon slocknade på tre röda och likaså Elliot lite senare! Skönt!
Nu ska jag bjuda på lite bilder från våran promenad hem! ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0