Mössor??

Jag (och barnens farmor) är galen i mössor! Till barnen givetvis.. ! Hur många mössor har normalt ett barn?

Det här inlägget tror jag inte barnens pappa gillar för han suckar mest när jag matchar med olika mössor hit och dit. :D
Jag tänkte jag skulle visa mina (barnens) fina mössor men jag måste ta kort på dom först.. ;) Men här är två stycken, och kan du tänka dig, INGEN av dom ligger jag bakom! ;D


Nellis mössa från Little Lizard är i från farmor (TACK farmor!)


Den här mössan ligger faktiskt PAPPAN bakom! ;D
Ja det är en reklam-mössa från hans jobb ;)

Kommentarer
Postat av: marlene

Nu när jag läste ditt inlägg så fick jag för mig att räkna John's mössor.. ooops. Han har visst "bara" 5 vintermössor och 3 par vår/höst mössor.. men det är ju som sagt galet kul med mössor!!

2010-11-16 @ 13:04:22
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0