Måndagslista ♥


I dag, måndag är jag glad för att ......

Familjen är samlad igen efter Henkes dagar på sjukhuset
Henke börjar bli frisk och pigg igen
Nelli har börjat krypa (och allt som hör till)
Elliot är en sån smart kille
Vi har världens bästa familjer på båda våra sidor! Vi älskar er alla en massa!
Om en vecka åker jag till Ullared!
Elliot hade skrattat hjärtligt på fotograferingen på dagis! Spännade att få se reultat sen!
Snart är det jul och jag ÄLSKAR julen! Till skillnad mot min söta sambo! ;)

Kommentarer
Postat av: MiNiS

Haha, nog är Elliot smart alla gånger! Vi pratade i telefon nyss och han skulle visa vad han och farmor handlat. Sen kom han på att jag kunde ju inte se... :D

2010-11-01 @ 16:45:30

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0