Härliga sol!

Efter dagis var vi ute ett tag i lekparken! Men det var kallt så vi var itne ute så länge.. Men iallafall så bad jag Elliot sätta sig ner så skulle han få Nelli i knät och jag skulle ta kort! "Ja ja ja!", sa han lyckligt och satte sig ner.


Jag satte Nelli i knät på honom, han höll Nelli om magen, jag backade för att ta kort.



DÅ kollar Elliot filurigt på mig och i nästa sekund så tippar han omkull Nelli, reser sig och springer därifrån! :P


Det  blev inga mer såna bilder idag! ;D  Dock blev det andra riktigt härliga bilder som jag håller på och gör en ny design av! ;D SÅ nu fick ni ett litet smakprov på min nya vintriga design.. :P
Jag har än inte kommit så långt så jag vet faktiskt inte hur det kommer se ut.. Elliot passade på att vakna nu i kväll så jag har setat inne hos honom en stund för ovanlighetens skull.. Sen slutae det iallafall med att jag gick ut och han somnade själv som han brukar.. :P

Så nu sover han igen och jag ska nog gå och sova.. Mina mössor får ni också bilder på i morgon! :P

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sväris

Vilken liten luring han är! Kanske Mia behöver ge Nelli lite goda råd om hur man klarar sej med större bröder? ;)

2010-11-17 @ 13:54:50

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0