Fars dag

Fick en liten sovmorgon, åt frukost med familjen, skickade pappan till jobbet, städade köket och hallen, dammsög kök, hall, badrum, barnens rum o vardags rum, torkade golv i kök, hall o vardagsrum innan klockan 10. Nu har jag lagt en trött Nelli och Elliot sitter och kollar lite på Nicke medans golvet i v-rummet torkar som jag faktiskt torkade efter klockan 10 ;)
Borde ika tvätten också.. måste göra det under dagen.. För jag lär tvätta en omgång sen på em. Jag hinner inte nu..kommer aldrig hinna hänga den innanvi ska i väg sen. Vi ska hem till min moster Ingrid som ska ha smyckesparty. Spännande! Det lite dryga är att jag ju måste ha med mej båda barnen.. Men mormor är med också så vi får väl hjälpas åt.. ;)

Nu ska jag fila på min första utmaning! :P Så kommer den upp under dagen! MÅste ju hitta eller alternativt TA ett nytt kort på mig.. känns ju sådär.. :P

Kommentarer
Postat av: Carola

Najs när man får såna ryck & städar innan kl blir lunch.. har man hela dagen på sig & göra annat, skita ner igen bland annat.. ;)



Ha en bra dag, väntar på dag 1 i utmaningen! ;)

2010-11-14 @ 11:06:48
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: marlene

Oj va ambitiös man får va då ;-) jag är likadan.. har jag väl börjat med något så kan jag lika gärna köra på med en massa annat samtidigt också. kan iofs ibland bli lite fööör många bollar i luften, haha



Ha en bra dag..

2010-11-14 @ 13:37:18
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0