Blask!

Ja det är en hääärligt blaskig dag idag.. Regnet gör så att snön försvinner mer och mer för varje timme. Så nice! Not...

Jag funderar på om vi ska ta och baka nånting jag och Elliot. Min kompis Marie skrev på FB att dom höll på att baka och jag blev så baksugen! Men jag tror i sånt fall det blir nånting lätt nu och så tänkte jag kanske kunde gjort nån smarrig chokladtårta i morgon. Vi får se hur vi gör!

Annars finns det ju andra ROOOLIGA saker att ta tag i... vika tvätt är en av dom.. och tvätta annan tvätt är väl alltid en annan..

Jaja, vi börjar med att gå ut i köket så får vi se om Nelli kan roa sig med sina leksaker en stund och så får jag och Elliot baka.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0