Blä!

Jag sov FYRA timmar efter det förra inlägget och sen blev jag väckt av att nån ringde på dörren. Sen tog jag mej upp och fick i mig lite mjölk och flingor och sen dess har jag legat på soffan. Jag mår ALLT ANNAT än bra.. usch..
Nu väntar jag hem Henke o barnen och det är så skönt att dom redan ätit hos farmor så det bara är att förbereda dom för sängen för jag blir aldelles yrslig o svettig o anfådd bara jag reser mig från soffan..
Jag brukar aldrig bli så här sjuk.. Jag har under mina dagar som mammaledig aldrig behövt Henke hemma.. Men om det är så här i morgon så kommer det inte funka med barnen, så då måste han vara hemma och ta hand om dom..

.....

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0