Åt vilket håll??

Men nu snurrar väl jorden åt fel håll eller nått? I två dagar i rad har Nelli sovit LÄNGE på dagen! I går blev det pga det bara en sovstund. Och det blir lika idag för hon sover o sover.. :P
Igår sov hon i typ 2 timmar och en kvart och idag är hon uppe i mer än så och sover än!

Skönt förståss tycker jag om vi kan få det till en rutin. En gång om dagen redan kasnke är lite lite? Jag har glömt när Elliot började sova en gång.., Å andra sidan har han ALDRIG sovit länge heller...

Jaja jag ska inte klaga.. Den ända jag tänker så här i efterhand är ju att jag kunde gjort nått vettigt under tiden. ;)
Men jag ville inte väcka henne först eftersom hon ju inte brukar sova så här länge.. Aja.. jag hinner nog städa lite sen när hon vaknar också.. :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sigge började sova en gång när han va ca 14-15 månader men alex han sover bara en gång nu och de har han gjort sen han va typ 9-10 månader :) Men han sover inte alls länge, kanske 1 timme sen e han uppe med tuppen... Ja pigga på livet :)

2010-11-06 @ 14:34:42
URL: http://http:/www.ninniyesthatsme.blogg.se
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Mina började nog sova en gång runt 9 månader ungefär

2010-11-06 @ 19:44:17
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nellie sover 1 gång om dagen och började med det när hon blev 10 månader ca.. Man märker ju om dom klarar det(vill det eller inte.. Fördelen är ju att de (oftast) sover längre då..

2010-11-06 @ 20:28:33

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0