30 dagars utmaning

Jag hittade en utmaning (med lite olika frågor)  i två olika bloggar. Jag blundade och pekade och denna blev den jag skulle göra.
Det blir en svår utmaning, men jag ska ta mej an den! Jag börjar i morgon.


Dag 1: Ett nytaget foto och 15 fakta om dig själv
Dag 2: Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 3: Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4: En dålig vana du har
Dag 5: Ett foto på en plats du varit på
Dag 6: Din favoritidol och varför
Dag 7: En bild på någon som har stor inverkan på dig
Dag 8: Månadens mål med förklaring
Dag 9: Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 10: Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 11: Ett annat foto på dig och dina vänner
Dag 12: Varför började du blogga
Dag 13: En bild på ditt hem
Dag 14: Ett foto på dig och din familj
Dag 15: Sätt din I pod på shuffle på de 10 första låtarna
Dag 16: Ett foto på dig själv
Dag 17: Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 18: Planer/drömmar/mål du har
Dag 19: Smeknamn du har och varför
Dag 20: Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 21: Ett foto på någon som gör dig lycklig
Dag 22: Vad gör dig unik och annorlunda än andra
Dag 23: Vad har du sug efter?
Dag 24: Ett brev till dina föräldrar
Dag 25: Vad finns i din väska?
Dag 26: Din favoritdag på året
Dag 27: Varför gör du denna 30dagars utmaning
Dag 28: Ett foto på dig från förra året och ett från nu
Dag 29: Vad har du lärt dig denna månad?
Dag 30: Din favoritlåt

Kommentarer
Postat av: Lindah

Åhhh vad kul. Den kanske jag oxå ska ta och göra :-)

2010-11-13 @ 21:06:35
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Roligt, såg en annan också, men denna hade jaginte sett innan

2010-11-13 @ 21:25:44
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Kitty

Snor denna för komma igång med bloggen mer :) !

2010-11-14 @ 11:30:16
URL: http://xst.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0