Tisdag

Nelli är kung (drottning) på att sova! I fredags provade vi att lägga henne tidigare än normalt som är runt 22. Vi höll henne vaken och när Elliot lagts så fick Nelli mat och somnade vid 19. Vi fick ju lov att väcka henne på morgonen vid 06 eftersom vi ju skulle iväg och åka båten! Hade stoppat in nappen nån gång under natten med de va allt.
Lördagen kom vi hem senare så hon kom i säng till 20.30 och sov hela natten till 09!
Jag bestämde mig då att ställa in hennes säng i hennes egna rum eftersom jag ju vaknar så fort hon bara blinkar.
Så i söndags ställde vi in hennes säng i hennes fina rum och hon somnade 19. Hon sov fram till 04 i sitt rum och sen sov vi vidare till 7.30 i våran säng!
I natt har hon sovit mellan 19-06 i sitt rum!!! och sen 1½ timma till i våran säng! Så skönt att de funkar och vi NJUTER så länge det varar!

Idag har jag legat en liten stund i solen på balkongen och så har jag gjort en kycklingpaj som vi ska äta sen ikväll när Elliot kommer hem från farmor! De är hans farmordag idag! :)

Nelli och jag ska om en timme åka med mormor till Erikslund en sväng. De är underbart varmt ute men man blir lite svettig! ;) Men som sagt.. sommaren är underbar! Bara LÄNGTAR tills vi kan åka till stugan och bara vara vi tillsammans! Ska bli så skönt! Och så kul vi ska ha med Elliot nu när han är "stor" och kan hänga med på saker!  Gudars va vi ska njuta av varandra! Den här sommaren är vi ju FYRA i familjen! <3 <3 <3 <3



Elliot för ett år sen i stugan :D






Kommentarer
Postat av: mli

vilken härlig blogg :) fina barn!

2010-05-19 @ 10:59:58
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Postat av: Emilie mamma till Oliver och Mollie

Åå va härligt de lät.. :D

Är de stugan här uppe?

KRaam

2010-05-20 @ 13:59:53
URL: http://emiliefredrikson.blogg.s
Postat av: A

god middag ^^ hur är vädret hos dig? :)

2010-05-20 @ 14:14:15
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0