Sunny day

Elliot sov länge idag också! Halv 8 gick jag o Henke upp. Henke började duscha och jag plocka i köket och efter en stund öppnade Elliot sin dörr! Så skönt om han kan sova till 7 iallafall! ;)
Nelli vaknade strax efter också, och de va bra idag för jag o Nelli skulle ju lämna Elliot på dagis idag eftersom pappan började tidigare än vanligt. Det gick bra att få båda barnen redo, och sen gick vi till dagis med E. Men även som sist när jag lämnade så blir Elliot jätteledsen! Men jag hörde att han blev tyst innan jag kom ut från gården tom (dom va ute), men så jobbigt att jag inte kan lämna honom utan att de blir ledsamt.. :( Han blir inte sån med pappan..

Idag har jag o Nelli "mor o dotterdag". Pappan jobbar tills i kväll och Elliot blir hämtad av farmor på dagis och är där på em!
Det är så skönt att kunna umgås med barnen en och en också.. De behövs likaväl som att vi umgås tillsammans allihopa! :)

Nu ska jag rota reda på lite lunch! :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Han kanske blir ledsen när du lämnar för han ser att du är med hans syster? Hon blir ju inte lämnad.

2010-05-04 @ 14:25:02
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0