Måndagslista ♥

I dag, måndag är jag glad för att ...

Vi har haft en härligt solig dag på Vallby idag jag och mina barn!
Elliot i flera dagar sovit till runt halv 8 på mornarna!
Nelli fortfarande sover superbra! Inatt 22.30-09.15.
Vi hade besök av mina mostrar och min mamma igår.
Vi har köpt en ny STOR tv!
Sommaren närmar sig med stormsteg!
I morgon har jag och Nelli en mor o dotterdag!
I morgon har Elliot som farmordag!
Till helgen ska jag och min älskade vara barnlediga och bo på hotell o SPA:a!
Jag har världens bästa sambo o barn!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt med mor o dotter dag! Gäller att ta tillvara på tid med barnen på tu man hand också, och inte bara tillsammans, guld värt! Kramar till er

2010-05-03 @ 22:00:50
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Gött med spa!

2010-05-04 @ 07:16:21
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0