Måndag igen

Elliot har sen han inte sov middag på valborg och sov då till strax innan åtta på morgonen, sovit till runt halv 8 fast med middagsvila på dagen och i säng runt 19.. Jag vet inte hur de går ihop men de är skönt för oss alla! Innan vaknade han ju nångång mellan.. ja  5.30-06.30.. :) SÅ de är väl skönt så länge de varar!

Nelli hon sover också så bra! Igår somnade vi vid 22.30 och vi andra gick upp då när Elliot vaknade 7.40 men Nelli som vidare och vaknade 9.15! NU har hon ätit och sitter nu o filurar i babysittern. fast tror hon börjar bli lite trötter igen. :)

Elliot är på dagis och pappan är ute en sväng. Pappan kommer hem en sväng och käkar lkunch innan han beger sig till jobbet på em och jag och Nelli hämtar storebror! Och om solen skiner då som den gör nu så stannar vi givetvis ute och leker! :)

Ska lägga Nelli igen nu :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0