Maj maj

Igår sov Elliot ingen middag och ändå pallade han att vara uppe till strax innan nio (21)! Vilken kille! ;D
Han tyckte elden va lite häftig men samtidigt så va han ju så trött så han sa inte såå mycket.
Nelli låg i vagnen (satt i bilstolen i vagnen) och var vaken nästan hela tiden vi var ute och de va iallafall typ 3 timmar. :)
Sen ville hon inte somna när jag ville gå och sova. Självfallet eftersom jag var skiittrött, men inte hon då nej. Så tillslut så tog jag henne och la henne på min mage och då somnade hon  rätt så snart. Vid halv 2 i natt la jag ner henne i våran säng eftersom hon säkert vaknat om jag lagt henne i sin egen. Sen sov vi andra till strax innan 8 och Nelli sov en timme till!

Nu är pappan o Elliot ute o cyklar. DOm är och köper mat till Nelli. Jag har nyss duschat och Nelli softade i babysittern under tiden.

Snart ska vi fixa lunch och efter lunch åker vi till Hallsta och Elliots farmor!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Shit Devin var astrött vid halv åtta han och han hade sovit middag =)

2010-05-01 @ 12:13:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0