Jämförelse

Jjag sitter o kollar på "gamla" bilder pÅ Elliot när han va mellan typ 3-4 månader. Så kul att se likheterna men också skillanderna!
Elliot va mycket tidigare med att hålla upp huvudet liggande på mage. De gjorde han redan när han va 1½ månad som hon gör typ nu (3 månader). Dock så vill Nelli ALLTID stå och gör det med bravur men de gjorde inte Elliot försn senare!
Men man märker också att man själv inte riktigt är med nu när de gäller Nelli! Man tycker hon är såå liten men hon är ju redan 3 månader! Jag såg som sagt bilderna på Elliot sittandes i Bumbo-stolen när han va några dagar över 3 månader, så jag fick ju lov att prova!  OCh där satt hon ju jättebra hon också! En liiiten stund givevis men en liten stund varje dag ska de bli framöver! Så skönt om man hittar nånting som hon nöjer sig med så man slipper hålla henne hela tiden när hon vill stå.. För ibland behöver man ju en eller två händer och leka med Elliot också! :)

Ska bli spännande att följa dom båda i fortsättningen i deras utveckling! :D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0