Igår, i dag & i morgon

Igår började vi dagen på varsitt håll. NElli och jag gick till pinglan (babyrytmik), hennes första gång där och hon uppskattade det verkligen! :) SÅ de blir till att göra fler gånger!
ELliot o pappan cyklade till skogen och hade supermysigt! Plockade kottar o kollade på får o hästar bla :)

Vi möttes hemma för lunch och sen skulle Henke iväg en sväng. Elliot sov middag och när pappan kom hem gick vi ut o lekte i lekparken!

Idag så ska vi träffa mamma Maria och Amanda på busborgen, och Maria ska även ha med sig Angelica också för hon har nyss fått en lillasyster så hon ville vara med o leka med oss istället.. ;)

I morgon är det VÄsterås Barnfestival OCH marknad som jag tänkte att vi skulle hinna på också! SÅ i morgo blir de en heeeldag ute.. om de inte spöregnar.. Vilket jag såg nu att det står att det ska göra.. :( Hoppas hoppas inte.. Å andra sidan finns de ju inget dåligt väder?? ;)



Lillprins Bus luktar på blomman


Premiär i matstolen för lillskrotan! Hon gillade de väldigt mycket!
Därifrån ser hon väl allt! ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor`n

Sötaste ungarna i stan!

2010-05-29 @ 12:52:13

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0