Tur i oturen

Igår när jag förberedde maten satt Elliot vid köksbordet och lekte med duplo!
Sen small de och Elliot brakade in i bordet och ramlade ner på golvet och de blev blodigt och fina hål i läppen1 Först trodde jag de hade gått hål takt igenom men efter en stund när ungen lugnat sig ocg de blödde mindre så kom jag fram till att de inte va såå illa som tur va! Men han har tre fina jack på utsidan och två lite fulare jack på insidan..






Idag var Elliot till tandläkaren för att kolla gaddarna efter smällen och han va superduktig!
Han hade en lös tand, men det gör man ju inte så mycket åt mer än att vi ska hålla lite koll så tanden inte ändrar färg eller så. :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men usch vad hemskt! Är det tandmärken det där eller vad var jacken ifrån? :(

2010-03-27 @ 08:23:31
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Lindah

Stackars plutten

2010-03-27 @ 08:26:52

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0