Torsdag!

Ja då va de redan torsdag IGEN! oj oj oj nu är de helg snart..

Skulle skrivit o lagt upp bilder igår från dagen men jag satt med Nelli i famnen på kvällen där och kände inte för att göra de på en hand..
Hon har nån mild form av kolik kan man nästan tro.. Ja jag vet att jag itne alls kan jämföra de med dom som verkligen har kolik för de är inte alls sååå falrigt, men flera kvällar i rad från typ 20 så har hon vart mycket mera orolig och gnäller och skriker till, skriker längre ibland också. Jag vet inte alls om de är magen men om de är det hoppas jag att de inte blir värre... För nått riktigt kolikbarn vill vi inte ha!
Tur de går över iallafall efter nån timme för Nelli och sen sover hon BRA om natten. Inatt har hon sovit från typ 22.30-2.30 och sen från 2.45 tills hon vaknade nu 8.40! Så jag kan inte klaga!


Så idag under dagen ska jag skriva och lägga upp bilder från min o Elliots dag igår. Vi hade superduperskoj! :D

Kommentarer
Postat av: Lindah

De allra allra flesta barn har en orolig/skrik period någongång under dygnet när de är putte små. De flesta har den på kvällen. :-)

2010-03-25 @ 09:30:01
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

Tack så jättemycket!! Jag mår verkligen så jäkla bra, å är så glad att det går neråt igen efter att ha stått lite stilla. Kämpar på!!! =)



2010-03-25 @ 09:46:07
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

Jag fick den frågan här om dagen med, men har inte hunnit publicera ;) Kanske försöka göra det nu! För jag vet vem som vann ;)

2010-03-25 @ 10:17:02
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0