Motion

För länge sen ;) när jag inte va gravid, utmanade vi varandra några stycken och speciellt jag och Teres att gå ut och gå! Vi hade en sträcka på minst 30km i veckan som vi skulle gå och helst mer och såklart mer än den andre.
Jag vet itne om Teres själv är så på att "tävla" nu när hon själv är gravid men jag tänkter tävla lite med mej själv. Men jag tänker ta de lungt till en början och jag tänker inte stressa mig nånting men jag tänker skriva upp de jag går för att hålla koll på mig själv. Och likaså min vikt. Men som sagt ingen stress har jag sagt utan jag ska ta de i min takt.

Men idag har jag varit riktigt duktig och gått bla fram och tillbaks till Hälla och lite annat runt i kring och jag mätte sträckan på Eniro och de blev strax över 9km idag! :D Känner mig så duktig och så glad att jag ÄNTLIGEN kan gååååå! Jag ska inte säga att de INTE känns för de gör de, men inte på låååånga vägar som de gjorde när jag var gravid! Mina fogar är förhoppningsvis snart bra! :D

För att hålla koll;

Hittils i veckan alltså: 9km

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0