En bra natt

Elliot sov hela natten och de känns som om natten gick väldigt smidigt med Nelli, så de va en bra natt!
Idag är Elliot på dagis o leker med MOA. ;) Som han tjatar om denna Moa! :D De är så kul att dom hittat varann så bra dom två!

Vår plan för dagen är att städa.. När Nelli somnat nu så sover hon nog nån timme och då ska vi städa inne hos Elliot ordentligt och sen inne hos Nelli också. De är skitigt efter de att dom sågade till taklisterna där inne som ju nu äntligen är uppe både i Nellis o Elliots rum! :D Tog sin tid men ändå.. ;) Lister KAN man ju leva utan också, men nu är de så mycket finare. Sen ska Nelli ha en bokhylla in i sitt rum som nu står i köket och samlar damm.. så nu ska den in i hennes rum o samla damm. ;) Sen är tanken längre fram att Nelli ska få nån variant av IKEAS Trofast-förvaring inne hos sig. Men vi ska avvakta och se vad vi kan tänkas behöva..

Nu ska jag göra ett försök med att lägga Nelli ifrån mig och hjälpa pappan.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0