Dagens

Jag hittade det ja var ute efter idag! En skyddsängel! Istället för en bukett blommor som ju bara dör så fick dom en ängel som kasnke kan stå i personalrummet och bara vaka lite över dom.. :P

Jag var även där på lasarettet då och lämnade in den.. Fick lämna den på barnakuten och tjejen där såg väldigt förvånad ut och såg väldigt glad ut även fast hon inte visste vem jag var.. ;) Hon sa att jag ju kunde gå in och ge den till nån jag visste vem de va, men jag hade ju Nelli stod utanför och ville ju inte lämna henne där och in varken fick jag (antar jag) eller ville ta henne.. ;) Vi har gjort vårat där! ;D
Jag hoppas dom som ska hittar och ser våran present! Jag hoppas ju förståss att jag slipper se dom igen även fast man ju såklart vill de..

Jag hoppas verkligen vi slipper bli mer sjuka.. Men Elliot har börjat hosta igen och snorar lite... så jag BER till nån att bara inte Nelli åker på nånting igen! Och å hoppas jag att Elliot väldigt snart slipper snor o hosta.. uscha!

Elliot och pappan har föresten vart och badat idag med faster Linda. Och dom hade såklart haft superkul som vanligt.. Jag är lite avis och hade gärna följt med, men de får bli sen.

Åh jag trodde bda barnen sov nu! Men jag hör Nelli i sovrummet.. HOn är lite filurig.. Jag tror hon tycker de blir kallt när man lägger ner henne i sängen och därför vaknar efter bara nån minut om hon inte sover superdjupt..
aja ska gå in och se om hon kan somna igen i sängen.. Återkommer med gårdagens bilder snart!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0