BVC

Idag är de dags för vägning o mätning på bvc!
Får vi se om hon gått upp i vikt bra sen vi kom hem från sjukan! Hoppas på de.. hon äter bättre o bättre iallafall! I morse slukade hon 150 (!) ml till skillnad ifrån 90 som vi oftast måste truga lite med. :) Sen har vi ju inte mätt henne på längden nån gång eftersom vi som sagt låg på sjukhuset när vi hae bvc.tider o sånt så de bir ju också spännande såklart. :)

De är kallt ute idag, typ -7 men dom har lovat plussgrader fram på dagen så vi får väl se.. Solen skiner iallafall från klarblå himmel! :)

Nu ska vi klä barnen och oss själva och börja röra oss mot bussen! Elliot blev överlycklig när han ska få åka buss.. ;)

Kommentarer
Postat av: Weronica

Surfar runt lite och hittade din fina blogg! Lämnar ett spår innan jag kilar vidare. Kika gärna in hos mig också!



Ha det gott!

2010-03-22 @ 11:33:49
URL: http://weronicamellqvist.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0