PANIK o SKRIK

Åh!! *puust*

När Nelli är supertrött och skriker och Elliot är superhungrig och skriker och Nelli INTE kan somna för att Elliot skriker och när jag inte kan laga mat för att Nelli skriker och vill sova och Elliot skriker för att han vill ha mat.... ! PANIK!

Dessa gånger önskar man att man kunde klona sig till minst TRE! En som kan laga maten, en som kan läsa för/leka med Elliot och en som kan mysa och söva Nelli!

Nu är de lugnare igen och Elliot ligger till sängs, mätt o nöjd. Nelli somnade till några minuter i babysittern så jag kunde laga maten och nu har Nelli fått sin mat så hon är nöjd och glad och ligger nu och sparkar av sig sista energin i gymmet så ska hon också få hoppa i säng snart...

När hon sover ska mamman sätta sig och kolla igenom några avsnitt av "unga mödrar".. Svära lite.. ;D

Kommentarer
Postat av: Emilie mamma till Oliver och Mollie

Mmm underbart! Igenkänningsfaktorn är hög :D

2010-06-01 @ 20:10:46
URL: http://emiliefredrikson.blogg.s

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0