Vattenfestival

På förmiddagen idag tog vi bilen och vände kosan mot Orsa! Jag hade hört på radion och sen googlat fram att det skulle vara Vattenfestival där och då skulle de vara båtar o hellikopter o grejer som passar perfekt för en liten kille på 2 år.. ;)
När vi kom dit började vi med att leka i lekparken för att bli av med lite energi! Sen gick vi n på "festivalen" och började med att äta lunch på första parkett! ;) Vi åt på restaurangen som låg precis vid vattnet där dom höll på med aktiviteter och vi hittade bra platser ute. Men maten va DYR och väldigt knapp! Betalade 85 kronor för typ 4 SMÅ potatisar, 8 köttbullar, lite sås o sylt... Vi täntke att vi skulle ta varsin sån tallrik jag och Henke ohch sen ge Elliot av oss.. men ja de slutade ju med att Elliot fick äta en hel tallrik och jag o Henke fick dela så gott de gick..
jaja Ellito var iallafall nöjd ;)
Sen gick vi ut och satte oss vid vattnet och väntade på nästa grej som skulle börja. Elliot kastade ltie sten i vattnet och lekte lite där vid stranden och sen började "Käglorna" sin uppvisning! Vattenskidor o båtar o grejer och de va väl rätt så spännande till en början, men sen återgick Elliot rätt så fort till sitt stenkastande.. Men mamman tyckte de va en spännande show! ;D


Lekparkshäng


Lunch


bus


:)




så kan väl jag också göra.. ;D


Hopp med båtar!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0