Tage i våra hjärtan..

Ännu en dag i värmens tecken.

Dagen började lite trist dock.. Vi skulle åka och lämna Tage hos hans nya människa. Vi har länge velat om hur vi skulle göra med missen eftersom missen inte trivs helt med småbarn och för att Elliot har astman. Men ibland får man slå sig själv i huvudet och inse att man inte kan vara så ego utan göra de bästa för sina medmänniskor/kattor.

Vi annonserade efter ett nytt hem till Tage och fick då kontakt med den här damen, en pensionär som har all tid i världen för våran misse och de bästa: INGA småbarn.. ;) Det har vart skitsvårt men nu bor lilla Tage hos sin nya människa och vi saknar honom redan.. Men han kommer få det bra!


Vårat hjärta!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch jag börjar ju typ grina bara jag läser det där...

2010-07-05 @ 15:14:17
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0