Sköna Söndag

Efter det att vi lämnat missen hos sin nya människa och ättit lunch åkte vi ut till Tillberga och faster Eva med familj. Vi har haft det så skönt hela dagen och det har hoppats på studsmatta och så hade vi vattenspridaren under studsmattan så Elliot hoppade samtidigt som han svalkades av ;) Riktigt smart.. haha!
Vi andra mös mest i skuggan och hade det så härligt! Sen avsluyade vi dagen med grill o go mat! Vi åkte hem och nattade två trötta barn så de va väldigt lätt idag! ;)

I morgon tror jag vi ska åka till barnens farmor i Hallsta och busa där.. GUD vad jag saknar en egen trädgård! Jag vill inte bo i lägenhet! Vi vill ut!


Aja nog om de.. NU kommer en bildbomb! Blev många härliga bilder idag!



Elliot på den bevattnade studsmattan ;D


bus!


Lite blöt!


Söta fian


Glad unge!


Vacker så vacker


Smultronpuss!


mamma o dottermys! <3


Barnen studsar!


Sötfian!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh vilken mysig bild där hon sover på din mage :)

Men vad läskigt hon står med fötterna på sista bilden :S

2010-07-05 @ 15:16:30
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0