Rulla!

Haha Nelli har rullat från mage till rygg för första gången! OCh det i sömnen! ;D tänkt att hon ska behöva sova för att hon ska ha tålamod för sånt.. ;D
Hon har vänt sig från rygg till mage några gånger, men inte de gör hon så väldigt ofta, men från mage till rygg har aldrig hänt! Förns nu! Och som sagt de medans hon sov! Knasfia! ;D

Nu är jag uppe för sent igen.. men de va för att Nelli vaknade till sen hon rullat över på rygg.. Så nu satt jag här en stund för att se så hon somande ordentligt... Men nu måste jag sova...

Natti!


Ps. Det är BARA 19,5 grader ute nu!! Wei! under 20-strecket! :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Brukar ju vara tvärtom, att man lär sig mage till rygg först för att det är lättast :)

2010-07-14 @ 09:19:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0