Rainy day

Idag regnar det.. mindre skoj!
Vi har hunnit med att kolla på "Saltkråkan" på tvn, ätit frukt och jag gjorde en Play Doh-deg som vi lekte en stund med. Elliot o pappa cyklade lite på altanen.. Sen har Elliot lekt en hel del med sina andra saker. Sen stekte pappan pannkaka till lunch och sen sov pappa o Elliot midda medans jag o Nelli mös o busade.
När dom vaknade så tog dom på sig regnkläderna och gick till stranden/lekparken och där befinner dom sig nu. Jag har busat o matat Nelli och sen somnade hon sittandes i mitt knä så hon fick lägga sig i sin säng o sova.
Jag ska tvätta potatis och sen steka den och till det hade vi köttbullar o korv i kylen! o sen ägg till det! riktig restmat men de är ju såå gott! ;D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0