Nelli som somnade tidigt igår har nu vakna...

20100729753 (MMS)

Nelli som somnade tidigt igår har nu vaknat och busar järnet! Sötunge! Min dator har pajjat... Skit dumt. Ska pröva den igen idag men annars får jag se om farbror Emil vill och kan fixa om inte får jag väl lov att lämna in den.. Idag ska vi åka hemåt igen. Ska bli skönt, samtidigt som de är tråkigt för vi trivs som fiskar i vattnet här.. Men som sagt även skönt att komma hem igen till 'vardagen'... Skönt med tvättmaskin!! Har även förstått att det har varit värsta ovädret hemma nu på morgonen (?) så de va skönt att slippa det! Dock tycker jag att de mullrar lite här med men jag hoppas det är inbillning! Elliot har nu vaknat och är också här och busar! Så nu blir det upp och göra frukost till barnen och oss! Ha en bra dag you people!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0