Nelli just nu. Nyvaken och leker. Vi har v...

20100718733 (MMS)

Nelli just nu. Nyvaken och leker. Vi har vaknat till en ny solig dag! Hoppas att regnet igår kväll har sänkt temperaturen lite. Idag blir en packdag och till att förbereda inför att vi återvänder till stugan i morgon. Ska bli riktigt skönt att komma dit igen. Dock blir jag ensam med barnen i några dagar för Henke och hans bror ska ut och gå vasaloppsleden. Och det kommer nog bli rätt tufft att vara tillfälligt ensamstående i stugan för de är flera saker som blir svåra. Min första tanke är tidiga mornar då jag inte kommer kunna vara hos båda barnen.. I dagsläget är det ofta så att båda vaknar runt 6 i sina sängar men Nelli sommar alltid om igen och de kan även Elliot göra, men det blir svårt att fixa själv. Sen är ju toalett och dusch inte inne i själva stugan utan de är ett annat typ duschrum, men de fixar sej. Vi kan iallafall vara ute hela dagarna om vädret tillåter och bada och busa! Sen hoppas jag på att vi en dag när Henke kommit hem igen kan åka till björnparken i Orsa! Vi får se! Nu är det dags att kliva upp och börja dagen! Ha en härlig söndag ni alla!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0