Mat

Igår kväll ratade Nelli helt ersättningen och ville bara dricka vatten.. hon va väldigt trött också så nån gröt kunde jag inte få i henne heller.. men hon drack en del vatten och sen somnade hon. Jag trodde jag skulle få gå upp i natt då eftersom hon i princip åt 40ml ersättning o 40 ml vatten till "kvällsmat"... Men hon sov till 06 i sin säng och sen en timme till i våran innan hon fick flaska med ersättning. Även i morse gick de mindre bra. Hon ville inte ha ersättning i morse heller, men fick nog i henne 100 iallafall.. nu sover hon en stund men ska få gröt sen.
Vi får nog helt enkelt gå över mer till mat ändå eftersom hon ju helt ratar ersättningen..
jaja hon är ju "stor nog" för mat så då får de väl bli så! :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0