Lugnet

Lugnet efter stormen råder här i dalaskogen.. ;) Lunchen blev en aning kaotisk, men som oftast och alltid så löser sig de mesta! Barnen är mätta och BÅDA sover! PUH!

Jag tog mig ett dopp i poolen och låg och flöt och lyssnade på tystnaden. De ända som hörs när barnen sover är nån bil som ibland kör på Sälenvägen på andra sidan badplatsen och  lite prassel i träden och ett litet surr här o där! Underbart!

Jag gjorde massa mat idag, köttfärsås gjorde jag och de är MÅNGA matlådor också! ;D Så då blir de lite lättare sen att bara värma.. Vilken är skönt att göra ibland här i stugan där de inge finns vatten inne i storstugan.. Allt sånt som matlagning o sånt blir betyfligt svårare utan vatten och slask/ho!

Nu ska jag luta mig tillbaks i soffan en stund innan nästa fas på dagen börjar! ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0