Lovley Monday!

Yes yes... Resan upp till stugan gick  vädligt bra tillslut. Elliot o Nelli skötte sig gallant. När vi kom till Mora sov båda barnen men Elliot vakande så fort bilen stannade. Vi åt lunch och sen åkte vi till Maxi och handlade. SÅ nu har jag och barnen mat o grejer medans pappan o farbror Emil är på sin vandring.
När Knorre körde upp grabbarna till Sälen så pumpade farmor upp lilal poolen så Elliot plaskade på en stund. Men solen försvann och han blev rätt så kall stackarn.. Men kul hade han! ;) Plaskade o simmade o busade en massa.

Sen käkade vi mat med farmor o Knorre innan dom åkte hemmåt. Och när dom åkt la jag barnen, och de va inga som helst problem för Elliot att komma till ro inne i "sitt" rum. Så skönt! Nelli somnar ju överallt så hon är de ju aldirg nått problem med. :)

Jag ahr i min ensamhet spelat lite sommarbingo och vunnit 50 spänn! haha jaja bättre än inget! ;D Nu har jag fixat lite bilder från idag också som jag täntke bjuda på:






Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0