Bilar o avgaser

Igår efter vi lagt barnen vid 19 åkte jag ner på stan och träffade upp  min mamma o mina 2 mostrar! Vi satte oss och kollade på alla bilar och mest allt tokigt folk! ;D De va en trevlig kväll och jag lyckades med att t a bussen hem strax innan 23 och den var bara liiiiite sen som tur va.. :)

Igår fick Nelli smaka på kött för första gången och hon käkade kyckling o rotfrukter för glatta livet! De va de hon fick somna på för natten och de va spännade att se hur länge hon skulle stå sig på det.. Hon stod sig hela natten och vaknade 06 i sin säng och sov en timme till i våran, så de är bra att veta att de räcker även som kvällsmat för våran dam!

Nu ska vi strax käka frukost och sen ska vi åka och lämna Nelli hos mormor så dom får ha en härlig INNEDAG medans vi andra tre styr kosan mot Tärnabadet och badar o solar! Mormor ville mysa med Nelli och Nelli vill helst ha de så svalt som möjligt vilket INTE är vid ett bad så de känns skönt att vi kan lämna Nelli hos mormro å slipper hon lida i värmen!

aja nu dags att duka fram frukost och packa i hop för dagens bad o bus!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0