+32*C

De är läckert det.. men liiite väl för mig.. ;) Men de har ändå vart sköna 32 grader idag.

Vi har spenderat dagen på tärnabadet utanför Sala med Teres o Lina med familjer och de va supertrevlig och mysigt!
Massa busande o badande har vi hunnit med.
Elliot fick en fin mössa med sitt namn på av teres och ja trots att de va över 30 grader ute så skulle han promt ha den på! Såg ju lite knas ut men sååå söt! ;) Nelli fick också en fin mössa så nu kan dom matcha varann! ;) Sen fick Nelli fyra fina scarfar med sitt namn på också! SÅ stiligt! Och nödvändigt för en sån kräklady som hon.. ;D

Sen när vi kom hem satt Elliot kasnke en halvtimme på toaletten! Vi hade jätteskoj o läste bok o sjöng o hade oss! Dock kom de inget i toaletten men bara att han sitter avspänd där är ju superduper! Så vi kasnke är på väg åt rätt håll!





BUsen i sin söta mössa ;D




Elliot gick och satte sig på bänken och pappan följde med.. hihi såå söta! <3



Bilden tagen av Teres!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Liiiiite varmt med mössa då? :S

2010-07-04 @ 11:41:07
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

Klart mössan lär vara på - det blåste ju ;-)



Helt underbar dag!! Imorn åker vi dit igen - jag å Tindra!



2010-07-06 @ 17:57:55
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0