Vad kan de vara?

Ellito vaknade strax efter 7, feberfri och nära på prickfri! Han har en prick på ena skinkan och lite rodnad kvar efter en prick i ena armvecket.. Och pigg o glad.. Vad kan vi ha att göra med nu? Vattkoppor kan väl inte bara försvinna så där rakt av?

Aja, han är hemma hos farmor en stund nu när vi var på ultraljudet så får vi se hur han är nrä han kommer hem.

Ultraljudet gick som på räls! Moderkakan hade flyttat på sig och bebisen växte så fint så!
Beräknad vikt är 2136g och de är ca +5%, och huvudet ligger nedåt. Så nu kan vi bara vänta o vänta.. ;)

Nu ska jag ta och ta reda på köket som vi inte hann med i morse innan vi stack till Spec MVC. Sen ska jag slappa tills E kommer hem!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0