ojsan

Vi och Elliot gick upp kvart i 8 idag också, åt frukost och iväg till dagis.
Jag surfade en liten stund och tänkte sen att sova en liten stund låter bra.. Och de gör de ju!
OM man inte heter Hannapanna.. För jag kan inte sova om dagarna.. jag blir galen.. Jag somnar ju givetvis och sen soooover jag o sooooover... sov nära 3 timmar på fm och kunde likagärna sova tre till! Jag blir itne människa igen efter sömnen på dagen.. Fy.. Ja önskar att jag kunde sova i en timme eller så och sen känna mig piggare, nu sover jag i TRE och känner mej enbart tröttare o dåsigare..

aja.. Snart kommer E hem från dagis så ska vi käka lite frukt och sånt innan pappan ska iväg till jobbet.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0