Min dag..

Liten kort sammanfattnign av dagen..

Kom till bm 8.15 i morse och fick ta ett blodsockervärde på fastande mage som visade 7,3 (gränsen går vid 7).
MIn BM tykcte att de sa nog och ringde förlossningen/läkare, men de fanns inte rätt folk på plats så dom manade på att jag skulle behöva göra belastningen ändå.. Sagt och gjort så gjorde jag de och efter belastningen låg värdet på 14,4 (!).. högt! Graviditetsdiabetes till mig då.. Tackotack...

Ska till förlossningen i morgon och träffa läkare och så och diskutera insulin, för jag har så pass högt värde att man troligtvis sätter in insulin på en gång.. Sen blir de att hålla koll på de man stoppar i sig... *suck*

Jag vet inte så mycket mer själv i dagsläget så ni liksom jag får avvakta tills i morgon med mer fakta och beslut..

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

oj usch då :(

2010-01-29 @ 15:55:27
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0