Inte helt enligt..

..planerna nej...

Fick hämta en prickig unge på dagis och ja de mesta lutar åt att de är vattkoppor som han dragit på sig.. Bra egentligen men de enda jag känner just nu är puuuuuuuuust.... ORKA... Jag vet att jag själv  (med hjälp av min sambo) satt mig i den sits jag är nu så jag behgöver inte höra nånting sådant.. Men de ända jag i dagsläget tänker på är att Elliot kommer vara hemma från dagis i 1-2 veckor till...... fan också.. Han trivs inte med sin mamma hemma i dagsläget och jag förstår honom, jag gör mitt allra yttersta och de räcker inte.. Jag är så kass som mamma just nu i Elliots ögon så jag grinar vvarje gång jag tänker på de..

Men i dagsläget är Elliot lika pigg som vanligt och fortsätter de så , så kommer jag ta hjälp av tex farmor o så..

Nu sover Elliot sin middagslur.. får se hur han ser ut sen när han vaknat.. tyckte de ploppade upp en hel del prickar den stunden han har varit hemma..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh skulle nästan vilja komma och hälsa på ;D

2010-01-14 @ 13:15:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0