hm

Inga koppor?

Elliot är ju som sagt hos farmor och hon med erfarenhet av tre egna barn och dessutom en massa dagisbarn säger att pricken som är kvar, på ens skinkan INTE är en vattkoppa.. Så jag vet inte vad de är.. Och om de itne blir mer än så.. Men nånting.. eftersom han ju fick feber precis innan han skulle sova igår. och de va ända upp på 39,5 men som sagt helt feberfri i morse..

Min BM som gjorde ultraljudet sa att dom kunde få prickar före och feber efter vid tredagarsfeber.. men nu har jag ju ingen feber längre heller..
Sökte på nässelfeber, men de verkar nästan ALLTID vara så att de kliar en massa.. verkar inte som om de har gjort de på E tycker jag...

JAJA.. vi får väl se om de är över eller om de kommer mer..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

prickar får man ju efter tredagarsfebern

2010-01-15 @ 20:53:47
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Gick inte kommentera förra, men vet ni könet nu? =)

2010-01-15 @ 20:55:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0