Ett tu tre

Ahhhh! Förbenat jävla skit.. Ja nu blir de gnäll igen..
Trodde de bara va lte tillfälligt men tydligwn inte.. VÄlkommen även HALSBRÄNNA till min lista över hur härligt de är att vara gravid..... Fan fan.. Har legat vaken halva natten pga de och provade att ändra ställning och tillslut låg jag med tre kuddar under huvudet på rygg. På sidan va de helt omöjligt att ligga för de blev sååå mycket värre då.. Så ryggläge blev de.. men är de bra då? Nää.. andnöd, ont ont ont.. Men sov nån timme tror jag liggandes så, sen gjorde jag en rövare och tog bort kudden och la mig på sidan.. de funkade ju inte längre att ligga på rygg.. Sen sov jag nog en timme till iallafall.. HÄRLIGT!

Henke ska få köpa hem Gaviscon.. Nån som provat de? Funkar bra?

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0